تاوان سکوت
معاونت فرهنگی از حمایت تشکلی خاص دست بردارد و تشکل‌های انقلابی را نیز حمایت کند/ دو سال است که در دفتر بسیج اساتید بسته است
شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 21:10 | بازدید : 505 | نویسنده : امین پارسیان | ( نظرات )

معاونت فرهنگی از حمایت تشکلی خاص دست بردارد و تشکل‌های انقلابی را نیز حمایت کند/ دو سال است که در دفتر بسیج اساتید بسته است

  • معاونت فرهنگی از حمایت تشکلی خاص دست بردارد و تشکل‌های انقلابی را نیز حمایت کند/ دو سال است که در دفتر بسیج اساتید بسته است

    مسئول کانون شعر و ادب دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: فضای تشکل ها در دانشگاه آزاد کرمانشاه مهندسی شده است و اکنون افرادی مورد حمایت قرار میگیرند که هنوز پرونده فاکتورسازی مالی ایشان در جریان است.

    محمد صالح آقایانی دبیر کانون شعر و ادب در گفتگو با سرویس دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد کرمانشاه با حمایت از افرادی که در کارنامه خود فاکتور سازی و تخلفات مالی گسترده ای دارند علنا مجال فعالیتی به تشکل ها و دانشجو های انقلابی نمی دهد.

    آقایانی افزود: دو سال است که درب دفتر بسیج اساتید بسته است چرا که بستر فعالیت را برای بسیج اساتید فراهم نکرده اند و از طرفی هم باید گفت فضای تشکل های دانشجویی هم یک فضای مهندسی شده باب میل مسئولین فرهنگی دانشگاه است.

    وی تصریح کرد: فردی که در رسانه های محلی علیه مسئول نهاد رهبری بیانیه داده است، فردی دارای تخلفات مالی و مستقیما تحت حمایت معاون فرهنگی دانشگاه است و این فرد با این حمایت ها هنوز پرونده برخی دیگر از تخلفات مالی اش در کمیته انضباطی بررسی نشده و مسکوت مانده است.

    دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: شورای فرهنگی دانشگاه بسیار دیر به دیر برگزار می شود و تاکنون چند برنامه ما به دلایلی که هیچ گاه به ما اعلام نشد اجازه برگزاری نیافته است از طرفی علی رغم قانون هنوز به کانون شعر و ادب دفتری تعلق نگرفته است و ما همچنان بدون امکانات هستیم.

    آقایانی در پایان تاکید کرد: معاونت فرهنگی بایستی از این نگاه دست بردارد و تشکل ها و دانشجویان انقلابی را در دانشگاه آزاد حمایت کند چرا که نشریه خط امام در این دانشگاه بدون یک ریال یارانه و از جیب شخصی دانشجو ها چاپ شد حال اینکه همین فرد معلوم الحال تنها در یک نمونه برای چاپ یک نشریه ساده دو میلیون تومان از دانشگاه یارانه دریافت کرد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 260
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 157
:: باردید دیروز : 218
:: بازدید هفته : 668
:: بازدید ماه : 650
:: بازدید سال : 10519
:: بازدید کلی : 171823